människor nöjer sig aldrig med de som vi redan har



vid vissa tillfällen önskar jag att jag var en sån bra vän som Carro, så påhittig och alltid glad som Lisa, vara så rolig och kunna måla lika bra som Olivia, lika smart och duktig som Izabelle eller kunna skriva lika bra och vara lika häftig som Mauwlin.


idag har jag tänkt på varför många människor aldrig är nöjda med sig själv? visst jag är inte heller nöjd med mig själv. men innan hade jag som en fixering att alltid vara så perfekt som de bara gick, och framför allt att jag skulle se så smal ut som möjligt. men vafan, de håller inte i längden. visst jag vill gå ner i vikt, men just nu accepterar jag mig precis hur jag ser ut och är nöjd i studen. va tusan spelar de för roll vad alla andra tycker?! för tycker du inte om mig som jag är så spelar de ju ingen roll, världens klyscha eller vad de nu heter. men de är ju faktiskt sant, trivs man med sig själv så ska man inte ändra sig bara för att någon annan ska tycka om dig.


Åk vart du vill, dit drömmarna bor, är också en lögn, för vart du än åker, finns det alltid någon som stoppar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs blogg, allt bra? :)

2009-08-12 @ 00:53:46
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: CARROca

2009-08-12 @ 18:43:26
Postat av: CARRO

oj, råkade trycka fel.



Du är redan världens bästa vän! <3 Jag älskar dig för precis den du är!

2009-08-12 @ 18:44:46
Postat av: Olivia

ÅH!<33 saknar dig!

2009-09-14 @ 16:30:22
URL: http://mrlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0