0987654321

haha jag orkar inte göra något idag, kommer inte heller göra något imorgon tror jag ;p men imorgon ska jag iaf hem :)
i morse när jag vaknade fick jag en mysig fredagskänsla och tänkte, åh vad skönt med fredag! men när jag stod i duschen så slog det mig, det är bara torsdag :( men min mami kommer idag, saknat henne jättemycket!
och imorgon DÅ är det fredag, och vad betyder det? jo, LOV! det är mycketmycket välkommet. ska ju ner till svenljunga, det är lite tråkigt nu när det fina vädret har kommit till norrland, men jag klarar mig ju inte utan att få träffa angelica och carro. det skulle ju faktiskt inte funka, för jag saknar dom så sjuktmycket.

idag blir det stallet och sedan hem och packa i min rosa resväska, haha ska för en gångsskull bli skoj att packa då! ;p
men nu måste jag skriva klart mitt svenska arbete, eller jag är lång ifrån att vara klar, men fortsätta iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0