formula 500

idag lämnar jag och mamma norrland
17,25 rullar tåget från Bodens station, härligt men ändå skulle jag stanna här.
vart ute och körde skoter igår i det underbara vädret, jag skulle kunna kört hur länge som helst om jag inte skulle frusit så hemskt! körde även leifs skoter igår med, en artic cat från 87, jag trodde jag skulle dö när jag körde den, världens minsta styre och lät som om motorn skulle explodera vilken sekund som helt och jag kunde inte stå upp heller så jag studsade som en liten boll upp och ner, flög nästan av! haha mamma körde min skoter, blev förvånad och lite sur när jag upptäckte att jag kör lite töntigare än min mamma.. näe, aldrig mera ska jag köra den ratskotern,  min skidoo forever<3 haha

imorgon 10,05 rullar tåget in i herrljunga då hämtar pappa oss. sedan när jag kommer hem så har jag bestämt att jag skall äta pizza, jag längtar så efter riktigt pizza. för det kan dom då inte göra i Arjeplog.. haha
saknar redan min vänner i arjeplog<3

nu ska jag packa ner mina skotersaker så leif får med sig rätt saker till arjeplog när han kör upp den efter lovet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0