snuvigt

måste en tatuering betyde något speciellet, kan man inte bara göra den för att man vill smycka sin kropp?

själv tycker jag att det spelar ingen roll,  min tatuering jag ska göra den 20mars betyder inget speciellet för mig. jag gör den endast för jag tycker det är snyggt! jag kommer även fortsätta på min vänsterarm, efter sommaren kommer det troligtvis bli en eller två koifiskar på överarmen. har inte bestämt mig ännu, men har ju ett tag att tänka.

min första tatuering gjorde jag också för jag tyckte den vart snygg och visst jag var 14år gammal och tyckte det vart lite fränt med. och ja den symbolyserar på att sätt min resa till amsterdam med. och idag har jag letat fram min gamla dagbok som det står vad den betyder: lycka! innan hade jag glömt av det, haha

om mindre än en månad fyller jag 18år. jag kan faktiskt inte rikigt fatta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0