it hurt so much to love you the way i do

imorgon ska jag till min bror det ska bli roligt.

på fredag ska jag till cia på Pistolero och fixa mitt hår och ta ett till hål i det vänstra öra!
sedan skall jag se om jag hittar några jeans och chinos, kanske ett par skor med. behövligt till tusen, älskar mina converse och önskar jag aldrig skulle behäöva byta skor. men ja dom är ju inte så vackra nu :p

idag har jag hittat världens fulaste pjamasbyxor, men ack så sköna! även två ursnygga t-shirts ett par sommar byxor som ser ut som thaibyxor som man drar upp på benen. tunna och luftiga :) längtar till sommaren nu!
ikväll ska jag ha tråkigt som vanligt, händer ju fan inget i svenljunga.. längtar tills på fredag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0