,

En 15-årig kille dog i en mopedolycka under Lördagskvällen. Fick reda på det när ja åkte till jobbet under natten, kunde inte riktigt förstå att han var borta. Vi lekte när vi var små för vi bodde på samma gata så jag kan ju inte säga att ja kände han direkt. Men jag kunde inte sluta tänka på de under hela natten ändå, kunde liksom inte riktigt förstå. Förstå att han är borta. Sedan tänkte ja mycket på deras familj, tänk att få detta besked. Kan inte ens föreställa mig. Jag tycker de är jättehemskt, olyckligt och sorligt.
De jag vill komma fram till att när han dog var plötsligt alla i hans ålder, uppåt och neråt, SÅ himla nära vän med honom. typ; jag var jättenära vän med honom och de är assynd om mig.
De är klart man kanske hängt i skolan och så men att säga att man var jätte nära vän med någon bara för man han har avlidit.
Jag säger bara, skärp er för fan!!! De är sorligt och klart man är ledsen men bara för någon dör och man kände personen lite flyktigt är de inte as synd om er.
Tänk på hans familj och han vänner som verkligen var nära. Klart att ni andra med är ledsena men åh jag kan inte formulera orden ja har i huvudet men jag tror att om någon nu skulle läsa detta att ni fattar.....
Stötta och dela sorgen kan man göra men tänk på de närmaste i första hand tycker jag.
Vila i frid Joel♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0