true shit about me

  • jag är väldigt aggresiv i trafiken
  • på senaste tiden har ja fått svårt att stava och komma ihåg ords innerbörd
  • ja önskar ja var 30kg lättare
  • vill vara stenrik, sådär äckligt rik så ja inte behöver tänka på pengar och kan försörja min mami
  • jag har två katter
  • jag ser mig själv som en rätt störd person som har sjukhumor
  • jag gillar när de går dåligt för människor som har gjort mig och min familj illa
  • jag vill gifta mig, endast på vintern och åka häst och släde till vigslen som inte ska vara i kyrkan
  • ibland är ja blyg
  • ibland lika öppen som en bok

Kommentarer
Postat av: jessica

sök på torrentz, där kommer allt upp! :)

2011-03-09 @ 18:55:57
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0