sommar nu tack

jag vill ha sommar, är faktiskt trött på den här jävla snön. och nu regnar det till råga på allt?! cptå

tänk så skönt det skulle vara om man kunde gå i jeans shorts, tshirt och en uppknäppt tjocktröja bara, i sandaler! skulle vara underbart. men nähe, här är det kanske en halv meter snö och det har snöat konstant i kanske två dagar?! man blir blöt om fötterna för jag vägrar ta av mig mina underbara converse, man halkar och ramlar så det blir pinsamt, hästarna får styltor underhovarna, det är kallt om man blir puttad i snön.
tänk på sommaren kan man gå i converse utan att bli blöt, gallopera i full fart på grusvägar, fast det kan göra ont att skrapa upp knäna på asfalt, man kan åka bräda och slippa gå, bada, slippa ha massa kläder på sig, kunna vara ute och festa, grilla spela gitar och bara njuta!

jag har äntligen gjort klart en uppgift :p haha

nu ska jag snart gå till ''CVstugan'' som monica har idag, haha.
snart är jag hemma i boden, så jävla underbart!! fast jag har inget internet kom jag just på. det får jag på fredag då mamma komma. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag vill ha peace and love <3

2009-04-10 @ 18:18:16
URL: http://mrlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0