jävla fitta

är måttligt irriterad och är jävligt less på allt som har med diesel motorer, air bags och GPS helveten att göra! jag skriver en jävla uppsatas eller va man nu ska kalla det, önskar jag var klar med allt nu. men idag då jävlar ska jag bli klar med allt, skiter i om jag får sitta uppe heöa jävla natten, för jag ska bli klar sen ska jag gå till skolan imorgon och prata med min häx till engelska lärare som ska ge mig IG i engelska bara för jag inte pratat tillräckligt! TACK DITTCP PRECIS VAD JAG BEHÖVER! åh jag är s¨¨ jävla arg!!!!!! vill bara slå sönder något.. 
ångetsen om mina panikattacker har kommit tillbaka, underbart! härligt sommar de kommer bli

i sommar ska jag iaf
åka till PL, kommre bli bäst! <3
läsa alla böcker i twillight serien
börja fixa min bil
gå ner massa i vikt så jag slipper skämmas

nu ska jag skriva klart skiten sen senare ska jag till stallet och få andas lite.

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: det hoppas jag med, lite ledsen för att du inte kommer dock :C

2009-06-17 @ 22:49:36
URL: http://malinlouis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0