hoppa in i väggen och skaka

alla andra jobbar jag sitter bara här som ett mongo och skrattar åt mig själv, haha
idag har jag mycket att göra!
- handla
- stallet
- plugga körkortsteori
- städa lite, IGEN
jag är nog bäst i världen på att stöka ner, eller nja. väldigt bra iaf. jobbigT^

idag är jag på cphumör, har kommit fram till att jag ska ut och gå varje morgon hur trött jag än är för jag som vart så lätt när jag gick till skolan och hela dagen har gått lätt. sofia och matilda är en av dom roligast människorna jag vet. alltid glada, och roliga. skulle vilja vara lite mera som dom.. haha
är det någon som läser min blogg? skulle vara skojsigt om ni kunde lämna ett litet tecken isf.. haha
jag har så mycket att göra i skolan ändå gör jag INGET.. gud, måste ta tag i mig själv. men jag har ingen lust att åka skidor imorgon :( känner verkligen ÅNGEST, jag är verkligen sämst! då menar jag sämst på att åka skidor.
näe nu kanske jag skulle göra något vettigt, måste säga denna helgen var en vädligt bra och mysig helg :)  HIHI

Kommentarer
Postat av: CARRO

JAG LÄSER!! skriv oftare, det är kul :)

2009-03-30 @ 14:53:26
URL: http://jettefintnamn.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag läser också, iaf när jag kommer ihåg det :)

hahaha bara så att du vet!

2009-03-30 @ 20:30:33
URL: http://izabellepettersson.blogspot.com
Postat av: malin

vägrar lämna ett tecken ;>

2009-04-03 @ 09:25:38
URL: http://playthepart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0