o.b comfort

idag har varit en underbar dag, haha
rolig, jag har skrattat större delen av dagen och känt hur underbart allt är!

har även vart på körskolan, för ett tag  trodde jag att jag skulle explodera för dessa jävla brudar som fnittrade som kissnödiga 3åringar och höll på med sina fula telefoner, men jag tog mig samman för en gångs skull. haha men på fas ett så gick det inte allt för lyckades inte få godkänt en gång på 4 försök, sen gav jag upp. men imorgon då jäklar ska jag få godkänt en gång iaf.. har ju uppskrivning om 5dagar. nervöst! men ska plugga som tusan, orkar inte faila.

för en stund sen fick jag även krama izabelle på väldigt längesedan, kul att alla är uppe nu igen :) usch, jag är skoltrött som tusan men jag vill inte sluta skolan 8) kommer kännas jobbigt att inte få träffa alla varje dag! men ja, det är 1år och 3månader kvar.

nu ska jag snart krypa i sängs, känns dock jobbigt att inte ha duschat efter att jag vart i stallet.. men när vattnet är iskallt och gulbrunt känns det inte som en hit att duscha, tur att vi har gympa på morgonen imorgonen. annars skulle jag inte gått till skolan imorgon :P haha hoppas för gudsskull att varmvattnet är tillbaka imorgon och att det inte är gulbrunt för imorgon ska jag rida och då blir det verkligen ingen sängdags innan jag duschat, varmt!  skall även spela innebandy imorgon på idrotten, jag avskyr innebandy. haha men ja får väl se hur det kommer gå.

snart är det sommar, fest, bad, bil, hästar, peace&love, kompisar och den bästa sommaren i mitt liv. för det ska den verkligen bli. jag lovar! :D jag fyller 18år om 5dagar Z) pirrigt! haha 'kliva in i vuxen världen' som min pappa säger, my ass. jag vill faktiskt inte bli vuxen bara för jag fyller 18 och då tänker jag inte bli det. ska vara liten och omogen ett tag till. nu ringer min mamma.
sov gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0