älgfärs

igår hämtde jag min kära bil i boden! så nu är jag stolt bil ägare :) hihi! känns bra!

idag har jag bara haft en lektion, eller ja NP i engelska! gick bajs, hann inte göra klart allt heller för jag skulle till sjukan. har två härliga var bödler i vardera näshåla, mums. OR NOT! ehehe
idag har jag lisa och izabelle raggat runt i arjeplog! skojsigt! hihihhahahehehoho  ikväll ska vi grilla :) hamburgare, blir en lung kväll. får inte dricka för jag fått medecin för näsan, dom vill att jag ska ta ur ringen. MEN ICKE! kommer aldrig ske. eller inte på en väldigväldig massa år iaf! haha
igår höll jag även på att köra på en älg, scaryshit! kom i 120km/h ca och ungefär 300-400 meter innan man kommit innanför arjeplogsskylten så hoppa det upp stor jävla älg tjur på vägen, och den var verkligen inte liten. och efter kom det en ko som inte heller vart så liten :b jag var lite skakis kan man ju lungt säga!
men sedan gick allt annat bra, kan inte riktigt fatta att jag är 18 och har körkort! :p men underbart är det iaf! :)

nu ska jag fixa mig, sedan köra lennart till affärn för han hade fått en bänk på tån den stackarn! :( och sen ska vi grilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0