lisa har åkte hem idag

vart har alla motivation gömt sig? under sängen, i garderoben eller i duschen? vart du är än kom fram är du snäll..

de där med att rensa ur min kropp misslyckades just, jag vet inte vad mitt problem är! men nu idag om jag blir hungrig igen är de jag som äter pulvar inget annat! ska slänga allt annat, orkar inte se vanlig mat längre blir så less på mig själv.. nu jävlar ska jag ta tag i mitt liv och min hälsa!
nu ska jag plugga klart på mättekniken så jag kan få den bort gjord imorgon :)

        
dream body, tatueringarna får gärna följa med också!


to do list today
  • plugga
  • ridlekis
  • promenad
  • dusch
  • desperatahemmafruar

Kommentarer
Postat av: emelie

kämpa på tjejen!

2009-06-08 @ 13:57:12
URL: http://emska.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0