uhn tiss uhn tiss uhn tiss

du hade din chans men du tog den inte, och då får du skylla dig själv för jag tänkte inte vänta på dig för alltid, svin! 

har iaf haft en sjukrbra helg, men längtar hem som tusan! hih
på onsdag har jag uppkörning, hoppas för allt i hela världen att jag klarar det. om jag gör det så slänger jag mig på bussen och hämtar min pärla i Boden redan på Onsdag :) men man ska ju inte hoppas på för mycket så man blir besviken!
kommer bli en låååång natt natt, ska försöka skriva klart min essä åt minstonde historian och sedan kanske börja på mina egna tankar! sen så ska jag greja lite med hemsidan med. måste bli klar med den snart!
haha har så sjuktmycket att göra innan sommarlovet, på fredag är de 5 veckor kvar tills sommalov! GUD VAD JAG LÄNGTAR! men ångestångest över skolan! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0