kärlek är ett brev skickat tusen gånger

jag vill ha någon att skicka gulliga godnattsms och hurmycketjagtyckeromdigsms. jag vill ha någon som ringer mig och bara berättar hur underbar och fin jag är, jag vill ha någon att ringa til och säga samma sak.
när kommer jag få de?
alla säger att om man 'slutar leta' så kommer den rätta. men jag vet inte vad jag ska tro. jag vet ingenting idag.


idag är verkligen ingen bra dag. jag vill helst gå hem och sätta på fin musik dricka te och läsa en bra bok i min underbara säng. men jag måste vara i skolan för jag orkar inte ligga efter igen, jag vill ha fina och bra betyg som jag kan vara stolt över. och de ska jag ha med.

Kommentarer
Postat av: hilea

ha en fin kväll... =)

2009-09-19 @ 15:45:50
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Aaw tack ♥

2009-09-26 @ 17:38:32
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Den dagen man slutar letar kryllar det av dem....

2009-10-01 @ 11:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0