fucking shit

den här jävla ångesten äte upp mig

jag vill inte flytta från Arjeplog. Det är liksom mitt liv Arjeplog jag älskar allt med Arjeplog även när de är -36grader på morgonen när man inte kommer ihåg att de är svinkallt ute och studsar ut i tunna strumbyxor och istället för att gå in och dra på sig täckbyxor över småspringer man till skolan medans näsväggarna som fryser fast och man svär nå jävulskt över att de är så jävla kallt och man skulle tagit på sig vinterskor och inte converse och strumbyxor.
ändå älskar jag Arjeplog.


jag vill bo nära min familj och vänner, men jag vill bo i Arjeplog. jag har aldrig trivts så bra som här. fuck this shit.
jag vill inte flytta härifrån

Kommentarer
Postat av: Olivia

stanna här!

2010-05-05 @ 18:55:33
URL: http://lonesomeolivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är en hemsk människa.

2011-04-04 @ 20:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0