diabetes

har inte jag, men det står på en bok.

idag är det fredag, schöööönnnttt! betyder att imorgon är det lördag. smart va?
idag åker många hem, kommer nog vara rätt tomt på elevhemmet i helgen. man kommer inte ha någon att kolla på och drömma sig bort om ;) haha
idag ska jag handla, körskolan och sen ikväll bara ta det lungt.
min helg kommer bestå av plugg på körskolan den större delen. inte roligt, men väldigt värt! :) för på onsdag har jag uppskrivning igen, hoppas vid alla fiskmåsar att jag klarar det då.

izabelle sitter och läser en bok mitt emot mig, systrar i jeans fjärde sommaren. dom filmerna är så sjuktbra! i helgen vill jag kolla på massa film, helst skräckilmer. haha men sen kan jag ju inte sova och jag har ju ingen att sova jämte såå det sket ju sig. åh, jag vill spola tillbaks tiden till när vi hade harrypotter maraton.
nu ska jag snart till motorlabbet och prata med min kära lärare om mitt betyg, igvarning SKOJ. not.
men jag fattar inget av dom jävla sakerna som vi ska läsa på till proven.. men jaja, måste få ett G iaf.
omfg, insåg just att jag kommer vara vaken större delen av helgen för att plugga. men det är de värt så jag kan få vara ledig på lovet. men kommer få plugga då med ifs, men ja. till sommarlovet ska jag inte ha en enda rest sak kvar att göra. och jag ska ha 100%närvaro med för jag tänker inte bli sjuk!!!!

jag vill hakörkort sommar Peace&Love feeeest mys bada cykla rida och mycketmycket mera. min nätverkskabel åkte ur, INTE ROLIGT! så störnade. nu ska jag gå. hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0