läxor läxor och åter läxor, kanske en och annan uppsats med

idag har jag varit jätteduktig!
lämnat in tre uppsatser och skrivit halva den andra som snart ska vara klar, jag ligger inte allt för mycket efter nu! men de närmaste veckorna kommer jag inte vara allt för rolig, ska plugga och åter plugga för att slippa göra allt i slutet så man kan slappa lite med och umgås med dessa underbara människor som jag kommer sakna, mycket!
nu ska jag kolla på: Du är vad du äter! gillar de programmet men får ändå ångset som tusan när jag ser det. men allt går bra för mig nu. jag äter bra, ingen gotta och jag rör på mig. så efter tvn ska jag ut och gå en kvällspromenad!

men nu ska jag skriva klart engelskan medans jag kollar på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0