om du bara kunde förstå

denna dagen började så bra som den någonsin kunnat :) hihi
fast nu så är den inte lika bra, jag är på dåligt humör och har huvudvärk.
idag ska jag till konsum efter skolan, hem äta och sen blir det körskolan :)
imorgon är jag ledig, men måste ändå ha mätteknik, då är jag inte ledig?! buhu :'(
jaja, börjar 13,20 så blir en härligdag.

igår åkte jag skidor, trodde faktiskt jag skulle vara sämst i världens men det gick riktigt bra för att inte ha åkt på tre år. och roligt som tusan var det!
jag längtar tills nästa gång jag ska åka :) jag var till och med uppe på toppen! brant som tusan var det och jag ramlade när jag kom längre ner men som tur var fick jag hjälp upp för jag kom inte upp själv, haha :p kan tänka mig att jag inte var så trevlig när dom kom och skulle hjälpa mig, var sur som jag vet inte var när jag låg där.. haha men upp kom jag! jag ramlade bara tre gånger på hela dagen :)
sen när jag skulle åka på 'skogsslingan' så skulle jag åka på en 'stig' som gick jämte vägen så kom det ett hopp och så tänkte jag AHHHhhjagkommerdö så jag skulle svänga undan, men det gick mindre bra! haha åkte som in i skogen och fick inte stopp på skidorna, men till slut fck jag det och stod som på alla fyra, gled bakåt emot en gran så jag kände att det här går inte så jag la mig ner. som tur var vart jag inte själv så felix kom och hjälpte mig att knäppa loss skidorna från pjäxorna sen skulle jag ta mig ut till skidslingan men då hade jag snö upp till knäna och det gick inge vidare så jag kröp! haha kände mig verkligen som en säl... haha men fytusan vad roligt det var! sedan så kände jag att det var slut för idag med skiåkandet så jag for ner och tog av mig skidorna, hämtade min väska och satte mig nere vid elden. sedan åkte jag hem! så underbart att kommer hem var det verkligen, kom hem åt, for till stallet, kom hem duschade, åt, la mig och skulle kolla på DHW tänkte att jag skulle ta en powernap så jag la mig på sängen och ställde klockan så jag skulle vakna lagom, men klockan ringde aldrig. eller ja, jag hörde den inte iaf! sedan vaknade jag halv två i natt med alla kläder på och fattade inget! ställde mig upp tog av mig kläderna och somna som en klubbad säl igen, sedan vaknade jag kvart i sex men kände att jag inte orkade gå ut och gå så jag sov en timme till sedan gick jag till skolan. och jag har inte gjort allt för mycket vettigt idag, lisa&izabelle har vart jobbiga idag och aprilat HELA tiden.. haha

men nu ska jag sluta♥

Kommentarer
Postat av: malin

2009-04-01 @ 18:17:11
Postat av: malin

hehe oj, råkade klicka utan att hinna skriva!

svar: jag kanske kan lägga upp bilder på mitt rum så småningom, dock är det långt ifrån fint, haha. jag ska nämligen byta rum om eh, jaa... en tid. vi håller på att renovera hela huset ungefär, så det dröjer väl ett år kanske (nu kanske jag är lite pessimistisk men mina föräldrar är inte så snabba av sig, utan har annat för sig) så, mitt rum går i helvit med gula garderobsdörrar, vilket inte borde tyckas är så trivsamt, men inom en snar framtid kanske det kan dyka upp :)

2009-04-01 @ 18:19:57
URL: http://malinrossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0