vår?

jag vet inte men jag tror faktiskt att även våren har kommit till Arjeplog!
var ute och körde med barnen idag, underbart väder! men höll på att dö när en av dom i princip bara pratade om hur ont den hade i sin kissrumpa för hon hade ramlat på cyklen. haha
visst de gör cpont om man själv skulle lyckas med det, men va tusan. jag höll på att avlida flera gånger, kollade bara framåt för att inte brista ut i skratt..


ikväll/inatt har jag mycket att göra, och jag är så sjuktträtt. vet inte varför! men ska iaf skriva klart ett av mina filosofi arbeten så jag kan skicka in det imorgon. sen imorgon ska jag göra filosofi, svenska och engelska!
idag skickade jag in min sista uppgift i svenskan så nu ligger jag inte efter längre! härligt!
i helgen ska jag bara plugga, och så skulle vi nog städa hos lisa&maria? haha och jag vill verkligen grilla med! finns ingen mat som är så god som grillat.
det är inte allt för långt kvar till sommarlovet nu, härligt men ändå jobbigt med allt vi ska göra.
om bara snön kunde försvinna nu med så skulle allt vara perfa! det enda som saknas nu är nya hjul till min cykel och ett körkort. men jag hoppas att jag verkligen klarar det nu på måndag och nästa onsdag.. annars vet jag inte riktigt vad jag tar mig till! imorgon ska jag på risketten eller vad de nu heter, från 12:30 till 15:30. segt, men hoppas det inte är allt för tråkigt!

nu ska jag plocka upp lite på mitt rum, sen ska jag försöka skriva filosofi. får inte missa DHW heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0