19 februari

idag är det -29, jag är så sjuktjävlatrött på att det ska vara så satanskallt!
varför kan det inte vara typ -10 och vara solsken så man kan njuta och köra skoter?!

nu sitter jag på svenskan och skriver om en gubbe som heter Émile Zola, bra tråkigt..
sedan har vi mättekniksprov tror jag kan få ett G iaf! hade hoppats på ett VG men det är så jävla svårt!
i eftermiddag är det vattengympa men det blir ingen för mig, mår inte allt för bra så jag sparar mig till ridningen ist.
fick äntligen rida älsklingsBill igår, skrittade och travade lite. han vart väldans pigg och tyckte det var roligt! :)
hoppas på att han är igång på riktigt när jag komma tillbaka efter lovet :)


varför ska det vara så svårt att bara säga det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0