dark milk

idag är det strålande solsken och jag sitter inne och pluggar som en tok. skitroligt
idag ska jag verkligen plugga hela dagen, sen så vart det något jävla möte med polisen och storstädning som man måste vara med på, suger! så jag missar stallet idag ;(
men men jag håller på att skriva CV på svenska nu som jag sedan skall översätta till engelska. fifan säger jag bara!
sedan skall jag skriva två personliga brev på svenska och engelska, ska se om min bror har tid och lust att hjälpa mig med det engelska!

jag vill fakitskt inte åka hem på lob på ett sätt, kommer sakna arjeplog och mina vänner. fast jag vill hem och träffa mamma pappa tove johan angelica och carro. om dom inte skulle finnits kunde det kvittat! men som tur är finns dom ♥

Kommentarer
Postat av: tove

Yo! Tänk va fint att du finns också raring!!

2009-06-19 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0