que?

usch vad jag längtar till sommaren!
skönt när skolan är över och man bara kan glid utan att behöva oroa sig över läxor prov och inlämmningar.
visst jag ska jobba hela sommaren förhoppningsvis, men det kommer även bli några roadtrips runt i landet :)
längtar! :D
ja utbidlningsverkstad idag vart det ja, lisa jobbar izabelle med tror jag, sara ligger på bänken jämte mig, maria vet jag inte ritkigt vad hon gör. och ja, jag gör inte allt för mycket! haha
men funderar på om jag skulle göra lite filosofi kanske eller engelska! något måste jag göra iaf.
när jag komma hem så ska jag plocka upp på mitt rum, sen ska jag lägga mig och läsa min bok jag lånat idag. Zebraflickan, verkar riktigt bra. sedan måste jag nog skriva personliga brev, eller det ska jag nog göra nu.
får se om jag orkar gå till stallet idag, mitt hjärtegullBillboy är ju sjuk så rida kan jag inte göra :( kanske kan ut och gå med honom en sväng ist för han skulle ju ledas!
nu måste jag göra något vettigt!

Kommentarer
Postat av: olivia

jag saknar dig med <3!! men på lördag åker jag till arvidsjaur och blir där ett tag. så det passar bara på fredag för mig.

2009-02-04 @ 17:36:56
URL: http://mrlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0