must go need to save my planet

 
ser ni vilken frän ninja som spelar musik jag har nu i min fina blogg? :D
bästaste olivia hjälpte mig med den :)
nu fattas bara en snygg överbild eller vad det nu heter.

olivia ska färga sitt hår och jag lyssnar på ebbagrön medans jag lägger över hennes braiga musik på min iPOD. hon har så mycket bättre musik än jag! så nu har jag bra musik i mina lurar igen och äntligen ramones som är historiens bästa band, enligt mig. jag har även blivit lite förälskad i hennes dator. en asus som är skitfin och skön att skriva med.
imorgon är det söndag, innebär att lisa kommer tillbaka till atown och att det är skola nästa dag. men skönt med skola så det kan bli lov någon gång!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0