detta fält måste fyllas i IN MY ASS

kul att jag har så sjukt mycket myggbett att jag blodade ner mina nya lakan i natt när jag hade kliat hål på dem i sömnen ;(

jag vet inte vad de är med mig i dag, jag har sån sjukångest. jag tror hela tiden att någon eller något ska komma och ta min familj och mina vänner ifrån mig så jag blir helt ensam kvar. jag vet inte vad de är för fel på mig!
jag har ångest över de mesta, jag är överkänslig, kan gråta för VAD som helst verkligen och sen kan ja bli helt fly förbannad för världens minsta töntiga sak. jag måste vara sjuktjobbig för min omgivning. blev mycket jagjagjag nu men ja så är det väl ibland.. haha vet inte om jag ska skratta eller gråta just nu..
jag ska iaf sova nu


är de någon som läser min blogg? snälla lämna en kommentar......  

Kommentarer
Postat av: Malin

jag läser!

2009-06-19 @ 02:55:21
URL: http://malinlouis.blogg.se/
Postat av: carro

jag läser =)

2009-06-19 @ 11:15:30
Postat av: Tove

Tjäna syrran!! Länge sen jag läste din blogg! Jag klarar knappt av fejjan - så gammal nu så härredjä..lar. Hoppas det blir en goood midsommar i Boden - vi hörs och ses - stoor kram tove tuben...



2009-06-19 @ 17:29:30
Postat av: Kajsaa

Jag läser:-)

2009-06-22 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0