14maj

efter denna lektionen har jag hål till 13:20! härligt :)
först ska jag hem och damsuga mitt rum och äta, har inte ätit idag. sen så skulle jag kunna fara till stallet och mocka så jag har gjort de, men orkar inte lukta häst och vill inte duscha en gång till idag :b för då kommer jag ha duschat 3ggr idag. och jag är redan torr som jag vet inte vad! så det blir att jag mockar sen innna jag ska rida!
igår gick inte bra att rida, vet inte vad de var med henne, kanske var det vädret? eller så hade hon bara en dålig dag. hon hoppade iaf runt som en liten tok och sprang på tvären. och sen skulle hon backa. jag försökte att få henne att gå normalt i skritt iaf, det gick! sedan hoppade jag av och ledde henne runt på ridbanani 20min säkert! haha
hoppas de går bättre idag :)

nu har jag filosofi, politisk filosofi... jätteskoj, NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0