bitterfitta, ja tack!

ja jag är en bitterfitta, och de är så himla skönt att klaga på allt och alla ibland.

de finns så otroligt många saker som jag stör mig på och ibland vill jag bara hoppa på endel personer, skalla in pannbenet och slå ut tänderna. och sen gå därifrån och skratta åt dom.
haha just nu sitter jag och skarattar åt mig själv för jag är så himla störd och dum i huvudet.

jag verkligen avskyr
  • när folk tuggar tuggumi med öppen mun, wtf! du ser ut som ett heltcp och låter riktigt jävla illa.
  • folk som gör smackande ljud utan mening? varför?! så jävla störande att jag skulle kunna slita bort läpparna på vederbörande
  • överklassfittor som tror dom är så sjukt mycket bättre än alla andra, fuck you very much!
  • idioter som ligger en centimeter från en när man kör bil, varför?! vad får man ut av de. kul om den framför skulle behöva pallnita. hoppas den som ligger bakom isf får jävlig ont och tappat en tå eller två.
  • när man står i en korsning och väntar på att få sväng ut kommer de en bil uppifrån och ser ut att ska köra förbi så en meter innan blinkar den och svänger in, jävla cpfan! fattar dom hur mycket av min dyrbara tid som bara gick upp på att vänta för du var för lat att blinka i förväg som manska göra?!
  • mobbare, folk som mobbar någon ska bara dö. rakt av. varför ska man mobba någon? varför ska just du bestämma att denna personen inte har lika mycket värde som alla andra, sluta lek nån jävla gud. gå hem och skäms ist och dö och visa dig aldrig mera.
  • människor som tror att dom kan bestämma över mig, kom aldrig och tro att ni kan bestämma över mig för de kan ni inte.
  • jag är inte rasisit, tror jag. men invandrare som kommer hit och bara lever på bidrag och våra skattepengar ist för att jobba glider dom bara med. dom lär sig inte svenska heller, helvete. skulle jag flytta till Irak eller Japan så skulle de ligga i mitt intresse att lära mig språket för att jag skulle kunna föra mig i landet och skaffa ett jobb. och invandrare som tar så jävla mycket plats, sluta gapa och bete er som en jävla idiot och bete dig som normalt folk.
  • folk som säger att jag tycker fel, för de är mina åsikter och inte dina så låt mig tycka som jag vill. okej?


kände att jag var tvungen att få ur mig allt. nu ska jag duscha och göra mig ordning, eller så ska jag lägga mig och sova en stund. på Söndag kommer jag till min kära far i Ulricehamn, ska få se de nya huset och godkänna de med! jag har färgat håret med, typ orange. vet inte riktigt vilken färg de är, men fint som snus i alla fall!

Kommentarer
Postat av: carro

bra åsikter tkr jag, håller med på rätt många ;) längtar tills du kommer!

2009-10-24 @ 19:57:49
Postat av: carro

en till: folk som lägger sig i det som dom inte har ngt alls med att göra!

2009-10-24 @ 20:10:21
Postat av: Anonym

Alla är vi bitterfittor....

...Jag skjuter till exempel upp att ta körkort för att jag kommer vara en sån fitta i trafiken, road rage times 1000 :D Jag kommer vara den arga kärringen som hytter med näven, visar fingret och kastar rutten frukt på andra bilister,cyklister och fotgängare :D

2009-10-28 @ 22:17:32
Postat av: Rödräv

..och det var jag som skrev den långa kommentaren, jag failade bara lite på att skriva in namn, haha! :D /Räven Barbie Rävson, dö wan änd ånly

2009-10-28 @ 22:18:11
URL: http://rodrav.wordpress.com
Postat av: * K Y S S A R

Öuhmmm..... gå och köp en.. kofta typ?

2009-10-30 @ 23:55:24
URL: http://kyssars.se
Postat av: * K Y S S A R

Ne tänkte köra psykterapi med dig bara, shopping får en på bättre humör, men du kanske inte har råd..

2009-10-31 @ 15:22:30
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0