Wanting to be someone else is a waste of the person you are

fyfan vad mitt jävla liv suger, jag är ett jävla andrahandsval hela jävla tiden. jag tänker fan inte vara de längre.
de var ett jävla misstag att flytta tillbaka till denna jävla hålan Svenljunga.
jag lever endast för att göra alla andra glada, jag har inget annat att leva för. ser ingen glädje med något längre bara ett påklistrat jävla fejkleende och allt är så jävla bra. bullshit
jag vet inte ens varför jag skriver sånt här på en jävla blogg jävel, men de finns ingen i hela världen som förstår och kan lyssna endast på mig för då ska dom bara prata om sig själva. jag orkar inte mera!! jag är så jävla arg och ledsen.

Kommentarer
Postat av: fia

kom tillbaka till oss :(

2010-08-12 @ 08:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0